Life isn't fair, but it's still good.
Regina Brett

3.01.2015

http://flavourcup.tumblr.com/
To był dziwny rok. Dziwny to chyba idealne określenie. Pełen zarówno złych jak i dobrych sytuacji. Wielkich zmian i decyzji. Pełen niespodzianek, rozczarowań, nowych ludzi, pochopnych decyzji zarówno negatywnych jak i pozytywnych. Trochę niszczący, ale niszcząco wzmacniający. Zdecydowanie wzmacniający.
explodee.soup.io

Lubię takie początki. Lubię nowy rok. Ten moment nadejścia czegoś nowego. Po raz kolejny dostrzegam szansę na zmiany oraz okazję na pogodzenie się i zamknięcie z tymi sprawami, których nie warto już rozpamiętywać. Wchodzę w nowy rok z nadzieją, że przecież może być tylko lepiej. Jestem bogatsza o różne doświadczenia, mam nowe przemyślenia i teraz ode mnie zależy, jak to wykorzystam i pokieruję swoim życiem. 
Rok 2014 był pełen wrażeń. Trudne, ale satysfakcjonujące studia. Cudowne praktyki. Wolontariat w szpitalu dziecięcym i rozkręcanie pomocy dla pewnej chorej osoby. Pierwsze uniesienie miłosne i szybkie rozczarowanie. Zakończenie przyjaźni. Niespodziewana śmierć osoby, z którą miałam nadzieję, że jeszcze się zobaczę i porozmawiam. I wiele, wiele innych mniej lub bardziej istotnych wydarzeń...
Mimo że straciłam kilka ważnych dla mnie osób - zostałam zraniona i niestety, sama nie zachowałam się w porządku i w konsekwencji zraniłam kogoś, teraz patrzę na to z dystansem i dostrzegam dobre strony tych sytuacji. Wiem, że przez "przeciąganie" pewnych relacji cierpiałabym jeszcze bardziej, gdyby miały się zakończyć, byłabym osamotniona i niepewna, jak również nieszczera wobec tych osób, bo nie rozmawiałabym o tym, co naprawdę czuję i myślę oraz udawałabym, że nadal jest fantastycznie. Za to spotkałam osoby, w których towarzystwie czuję się dobrze. Spędzamy ze sobą większość czasu i wiem, że możemy sobie ufać i wzajemnie na siebie liczyć. Poznałam również wspaniałe przedstawicielki mojego przyszłego zawodu i za to jestem wdzięczna losowi, że było mi dane pracować na praktykach z takimi osobami, bo dzięki nim zdobyłam nowe doświadczenia.
To był trudny, ale wzmacniający rok. I dużo z niego wyniosłam.

22 komentarze:

  1. Dostałaś komentarz ode mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale od razu usunęłam zgodnie z prośbą :)

      Usuń
    2. Pomiędzy pierwszym komentarzem a tym na który obecnie odpisałaś napisałam jeszcze jeden. Nie dostałaś go? :-o

      Usuń
    3. To nie otrzymałam w takim razie.

      Usuń
    4. W skrócie napisałam, że jestem zaskoczona, iż czytałaś mój blog .. Nawet a może powinnam napisać przede wszystkim? Anonimowo... Wiele, niektóre "Rzeczy",,,nas łączą, aż jestem zaskoczona, aż jakbym miała dziwne wrażenie jakbyśmy się znały... Nie odbieraj tego jak atak - broń boże!

      Usuń
    5. Spokojnie, nie odbieram tego jako atak. Piszę bloga/blogi (żaden nie miał długiego stażu, bo szybko się zniechęcałam i szukałam czegoś nowego) dosyć długo i pamiętam, że zaglądałam również na Twojego bloga, bo poznałam po nicku.
      Cieszę się, że są rzeczy, które nas łączą. Dzięki temu łatwiej będzie nam się dzielić swoimi myślami :)

      Usuń
    6. Bardzo mi miło zatem :)
      Może kiedyś nawiążemy kontakt prywatnie, kto wie? :)

      Usuń
    7. Będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  2. Jak się chce, to każdy rok może być piękny, warto myśleć pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze jest to, że dużo dzięki niemu się nauczyłaś. Osobiście nie rozróżniam zmiany w moim życiu dzięki cyfrze z kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wyciągać wnioski, nawet jeśli się źle coś zrobiło, ale wnioski są. Można się poprawić, albo na drugi raz tak się nie zachowywać.
    Ja co prawda studia zaczęłam już w 2013 ale to decyzja, która wpłynęła na cały 2014 i również czuję z tego dumę :) To taka pewnego rodzaju satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie tak powinno być, żeby każdy wynosił coś dobrego z każdego minionego roku i z niecierpliwością czekał dalej co przyniesie następny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sposób się z Tobą nie zgodzić ;)

      Usuń
  6. Mimo wszelkich trudności, poprzedni rok na pewno przyniósł Ci pewną mądrość. Bo przecież z każdego doświadczenia można taką wyciągnąć ;) Za to życzę Ci, aby obecny rok przyniósł więcej szczęścia i beztroski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki, żeby ten rok był dla Ciebie wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło! :)
      Tobie również życzę wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  8. Myślę, że nic w życiu nie dzieje się bez przyczyny i zarówne te dobre doświadczenia, jak i złe są nam potrzebne, dzięki nim uczymy się życia...Cieszę się, że ten poprzedni rok był dla Ciebie wzmacniający.
    Oby ten obecny był jak najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, ze dużo się wydarzyło i wiele z tych zdarzeń wyniosłaś - to dobrze, bo wszystkie te przeżycia nie poszły na marne. Udało Ci się wyciągnąć wnioski, a to chyba najważniejsze w życiu - uczyć się z niego, ile tylko się da. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze to dobrze podejść do nowego roku :3 ! A wszystko się ułoży :D Duuużo się u Cb działo w poprzednim roku :O Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń