Life isn't fair, but it's still good.
Regina Brett

16.03.2015

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty!
Marek Grechuta 

Wiosna się zbliża. Czuć ją w rześkim powietrzu. W chłodnym wietrze, który przenika przez niesforne włosy. W promieniach słońca, które padają na zmęczoną zimą twarz. Dostrzegam ją w zmartwieniach, które przestają istnieć, kiedy wszystko wokoło rozkwita, budzi się do życia. W myślach pełnych optymizmu. W ludziach, którzy przestali chować się za warstwami zimowych ubrań. Wyglądają teraz zupełnie inaczej. Bardziej ludzko, naturalnie. Mijam drewniane, nieco zniszczone ławki w miejskim parku. Żałuję, że nie mogę na jednej z nich usiąść i odpocząć. Znowu gdzieś gnam. Znowu się śpieszę, mając ważne i błahe sprawy do załatwienia.
Obiecuję sobie tu wrócić. Usiąść. Odpocząć. Cieszyć się moją ukochaną wiosną.

greengenesha.tumblr.com

53 komentarze:

  1. Prześliczny wygląd szablonu, podoba mi się nagłówek. Podoba mi się w nim taka hmm świeżość. Wiosna...tak, sama już nie mogę się doczekać, kiedy zawita na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba. Przywołuje same pozytywne myśli :)

      Usuń
    2. O, 'pozytywne myśli' wyjęłaś mi dosłownie z ust ;)

      Usuń
  2. Widać te radość z wiosny nawet w szablonie. Aż sama pomyśle o takim rodzaju "celebracji" jej powrotu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam. Wiosna to najcudowniejsza pora roku :)

      Usuń
  3. A może to gnanie przed siebie, to dobre wejście w tą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... O tym nie pomyślałam ;)

      Usuń
    2. wiesz, lepiej jak coś się dzieje, niż jak jest stagnacja i w ogóle ;)

      Usuń
    3. Dokładnie. Lubię, jak się coś dzieje :D

      Usuń
  4. Też czekam na ten moment gdy słońca będzie jeszcze więcej, gdy siądę na ukochanej ławce w cieniu pierwszych liści i zacznę oddychać wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powoli i u mnie czuć wiosnę. Szablon super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyję się. Na praktykach się jest. Szkoda tylko, że pogoda się popsuła :/

      Usuń
  6. Mmm... Wiosna :) Zimą też jesteśmy naturalni, tylko trochę wystraszeni, albo uzbrojeni w kurtkach zimowych :) Wiosna daje pewnego rodzaju ulgę, wytchnienie, świeżość w myślach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym całym zabieganiu postanowiłam dziś przysiąść i podziwiać jak świat rozkwita. Człowiek od razu się rozpromienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak śpiewają już ptaki, słońce świeci ;-) pięknie wszytko po zimie budzi się do życia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie robi się coraz piękniej...Na chwilę wytchnienia zawsze dobrze znaleźć chociaż trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wiosna... tyle na nią czekałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna daje możliwość wyjścia na długi spacer z aparatem i pstrykania nieskończonej ilości fotografii bez marznięcia dłoni - i to jest to, na co czekam przez zimę :)
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiosna jest idealna do spacerów z aparatem i robienia pięknych zdjęć. Życzę Ci, abyś zrobiła ich jak najwięcej :)

      Usuń
  12. to prawda, od razu jakoś tak inaczej jak słońce świeci... niby zimę też bardzo lubię, ale ostatnie szarości były okropne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle spokoju w tym co piszesz, dobrze, że są ludzie, którzy czują jak Ty. Pieknej wiosny jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio staram się tak czuć, chociaż przyznaję, że nie wszystko przychodzi mi z łatwością...

      Usuń
  14. taaaaaaak ♥ ♥ też uwielbiam wiosnę. a u mnie szaro buro i obleśnie, nawet nie było widać zaćmienia. bleee.
    życzę dużo słońca, ciepła i wiosennej energii! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Grechuta - uwielbiam pana, łączy mnie z nim m.in miasto z którego pochodzę ;) Wiosna to dla mnie czas nadziei, mam wrażenie, że wszystkie problemy trochę 'schudły' ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie wiosna to nowa porcja mocy i siły do działania :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zaś dostrzegam wiosnę w przemęczeniu, w przeziębieniu i że chciałoby się wyjść, coś porobić, ale nie wiadomo co xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wiosnę, bo daje takiego kopa do życia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Odczuwam to tak samo! Wiosna mnie nakręca, mam lepszy humor i nie zamierzam jej przespać, chociaż od dwóch dni po pracy od razu robię sobie drzemkę, bo inaczej rady nie daję :-) Nie wiem, co się dzieje, to pewnie przez te fronty atmosferyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszyscy dookoła rozkwitają wraz z budzącą się do życia przyrodą. To piękne, kiedy wychodzi słońce i przetrząsa naturę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najpiękniesza wiosna <3 ale już nie mogę doczekać się lata! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Też niesamowicie ciesze się z wiosny bo nienawidze tych kurtek, szalików i ciepłych czapek.
    Dziękuje również za komentarz u mnie i zgadzam się, że podróż do Japoni to też byłaby mega sprawa, ich kultura jest fascynująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również się cieszę z nadejścia wiosny, mojej ulubionej pory roku!
    U mnie słońce świeci już nieprzerwanie od kilkunastu dni, robi się co raz cieplej i można wyjść na spacer bez odmrożenia sobie nosa i dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie, bardzo lubię wiosnę, najbardziej. :)
    Bardzo Ci dziękuję za pomoc z tymi stronami na blogu, jestem Ci bardzo wdzięczna! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiosna jest tylko za oknem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto ją do siebie zaprosić? :)

      Usuń
  26. Sama zerkam przez okno i patrzę z utęsknieniem na ławeczki w parku i tylko czekam - aż zrobi się na prawdę ciepło, aż będę mogła zwolnić, znaleźć czas na to by usiąść i zrelaksować się w cieplutkich promieniach słońca.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tęskniłam za tą wiosną już. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiosna to również stan umysłu który podświadomie moim zdaniem wpływa na człowieka. Jakież to pozytywne odczucia ona ma na ludzi, niewiarygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też często mam właśnie takie wątpliwości. Jestem już ze swoim chłopakiem dość długo, ale wciąż boję się, że kiedyś odejdzie, bo np. przysłowiowo przesolę zupę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiesz co, to bardzo mądre co teraz napisałaś. Nie spojrzałam na to od tej strony, a być może właśnie o to mu chodziło.

    OdpowiedzUsuń
  31. teraz czekamy na święta to dopiero będzie wiosna:D

    OdpowiedzUsuń
  32. wiosna wiosna niedługo lato:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka wiosna? U mnie właśnie za oknem pada śnieg :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna była, ale się ukryła. Niestety... :(

      Usuń
    2. No niestety :<<

      Ogólnie to powinno się sprawdzać, ale ja potrafiłam pomóc innym nie pomagając samej sobie :o
      Nóż widelec się okaże :))

      Usuń
  34. patrzę przez okno a tu śnieg... taka dziwna wiosna:)

    OdpowiedzUsuń
  35. u nas też właśnie śnieżysko;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Też bym chciała czuć wiosnę, niestety prócz słońca nic mi jej nie przypomina :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj jak mi się marzy ciepła Wielkanoc,a nie kurtki zimowe i śnieg;< Nie tak miało być!
    Ja mam praktyki dopiero na 4 semestrze,więc jak na razie korzystam z względnej wolności;>

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja zdecydowanie nie czuję wiosny... może to przez śnieg który dziś spadł

    OdpowiedzUsuń
  39. Uśmiecham się pod nosem czytając te słowa... a za oknem śnieg ;)
    Ale ja wiem, że wiosnę czuje się w sobie. Mam nadzieję, że u Ciebie dalej wszystko kwitnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwitnie, dzisiaj wśród tych deszczowo-śnieżnych zawiei znalazło się miejsce na cudne słońce! :)

      Usuń