Life isn't fair, but it's still good.
Regina Brett

4.04.2015

Pisanki skradły słońcu kilka złotych promieni,
teraz ich jasny blask niech Wasz dom rozpromieni.
Niech nadchodzące święta wielkanocne
przyniosą pogodę ducha, wiele szczęścia i radości…


Wiosna zrobiła psikusa, zresztą nie pierwszy raz. Pamiętam święta wielkanocne sprzed kilku lat, kiedy zamiast zielonej trawy, wszędzie leżał śnieg. Moja chęć noszenia trampek i wiosennego płaszcza została szybko poskromiona przez deszcz, grad i kulki śniegu. Myślę, że nie na marne powstało przysłowie: Kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata
Nie ukrywam, że wiosna to moja ulubiona pora roku, mimo że nie zawsze jest ciepło i trafiają się niespodzianki w postaci śniegu. Jeszcze w marcu poczyniłam porządki, do których zabierałam się... Sama nie pamiętam kiedy. Uporządkowałam wszystkie notatki i materiały ze studiów, które trafiły posegregowane do tekturowych pudełek. Od razu mi lżej, że mam to już za sobą i nie muszę zaglądać do zagraconych papierologią półek.
Zerkam przez okno. Pada drobny śnieg. Na moje szczęście nie muszę dziś wychodzić i mogę śmiało zabrać się za zaległości w czytaniu.

Alleluja i smacznego jajka! A ja idę robić moją ukochaną sałatkę :)

http://funnyfamilywallpaper.com/

37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. U Ciebie też jest tak zimno?

      Usuń
    2. Na szczęście robi się coraz cieplej. Po śniegu nie ma ani śladu. Jest szansa, że wyciągnę dzisiaj rower.

      Usuń
  2. Po prostu wiosna pokazuje nam swoje różnorodne twarze:)
    Co prawda, ja właśnie swoje święta miałam parę tygodni już temu ( jak ten czas leci!) gdy wiosnę witałam przeznaczonym jej przesileniem ale...nawet w tych świętach ja jako poganka i chrześcijanie mamy wspólne symbole i korzenie:) Zatem, wszystkiego dobrego z ich okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a daj spokój, dzisiaj byłam święcić smakołyki w koszyczku w płaszczu zimowym... i to było mi zimno. Masakra jest z tą pogodą. Wesołych rodzinnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych dla Ciebie i Twoich bliskich :* :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko skończy się świąteczna krzątanina, zasiadam spokojnie z książką. I nie patrze za okno, śniegu mam zdecydowanie dość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda jest zadziwiająca, choć na szczęście daleko jej do tej wiosny sprzed kilku lat. Rzeczywiście, bałwany można było lepić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda jest nieprzewidywalna... Ale dwa lata temu, jak w kwietniu wyszłam ze szpitala... To byłam przerazona. Ni to spacerków nie dało się zorganizować, bo po operacji była masakra łazić po śniegu do kolan - i nie przesadzam :P Ale teraz... Jest do zniesienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Usunie śniegu nie ma, ale zimno :\
    Mimo wszystko.... Wesołych Świąt oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odnoszę wrażenie że w polsce mamy tylko 2 pory roku zimę i trochę lata

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o żarcie jaki zrobiła wiosna w Polsce. W każdym razie jednak trochę zazdroszczę bo jednak jesteś z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty już dawno zabrałaś się za porządki, a ja dokładnie na odwrót: zostawiłam wszystko na ostatnią chwilę, przez co okna poszły w odstawkę na po świętach, bo pogoda nie pozwoliła na szaleństwo z nimi :/
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego na Święta :)
    U mnie dziś padał śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wczoraj biegałam sobie podczas gradu, tak mnie znienacka złapał, bo jak wychodziłam to było przesliczne słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pogoda jest fatalna. Mało tego, krytyczna. Niewiadomo w co się ubrać, żeby było dobrze. Ale mam nadzieję, że nie psuje Ci ona świątecznego nastroju. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pogoda poprawi się na tyle, by zaczać normalnie funkcjonować :)

      Usuń
  14. Pogoda faktycznie figlarna w tym kwietniu. Jednego dnia mocne słońce, a drugiego warstwa śniegu. Zima nie odpuszcza ;) Ale u mnie i tak jest pięknie, obecnie przesłonecznie, ciepło. Mimo wszystko czuć tą wiosnę w powietrzu i widać ją w tej intensywnej zieleni krajobrazu. Pięknie. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych! :)
    wiosnę uwielbiam, ale mogłoby być ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam rano na Spotted zdjęcie pisanki. Takiej 1,5 metrowej. Ze śniegu. :D
    Nie obchodzę tych świąt, ale mam nadzieję, że Twoje są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niezła musiała być ta pisanka :D
      Też jakoś specjalnie nie obchodzę. Ograniczam się do świątecznego niedzielnego śniadania i odwiedzin dziadków. A sałatkę zrobiłam, bo miałam ochotę ją zjeść :D

      Usuń
    2. Zabawnie to wyglądało :D
      Nie jestem fanką świąt. Nauczyłam się Boże Narodzenie obchodzić w sobie, w ubiegłym roku naprawdę je czułam. I to było piękne. A tych świąt nie rozumiem, więc i nie obchodzę. Śniadanie jest jakieś dziwne, obiad jest po prostu obiadem. A sałatki nie robiłam, protestuję :P

      Usuń
  17. Uwielbiam wiosenne porządki.Robi się przejrzyściej nie tylko w szafkach,ale też w umyśle.
    U mnie ciągle anomalia pogodowe.Wiosno,nadchodź!
    Wiesz,że jeszcze do niedawna nie doceniałam uroków Wrocławia? Teraz z czasem się do niego przekonuję.
    Na szczęście nie jeżdżę ani tramwajami,ani autobusami;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja byłam tylko raz i od razu się zakochałam. Mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę i zobaczę więcej niż dotychczas :)

      Usuń
  18. oj ja musze w koncu zrobic jakies gruntowe porzadki ale mi sie nie chce + jestem chora ^^

    wesolych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię wiosnę, a tegoroczna jest dla mnie jakaś wyjątkowa. Zawsze w tym okresie dopadało mnie jakieś przygnębienie, a teraz tyle dobrych chwil ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam jak w zeszły czwartek wylądowałam w Katowicach i na słowo "śnieg" wszyscy pasażerowie samolotu jak małe dzieci rzucili się do okien z niedowierzaniem. Cóż, w końcu w okolicach Luton ostatni śnieg był na początku kwietnia, a tu taki psikus ;D no, ale ponoć pogoda ma się zacząć normować, więc mam nadzieje, że już niedługo wiosna wykopie tą zimę na kolejne miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dziękuję za taką wiosnę :( czekam na czwartek, podobno wtedy się ma ciepło zrobić dopiero.

    OdpowiedzUsuń
  22. 'TROCHĘ zimy TROCHĘ lata' - no jasne, a u mnie śniegu znów do kolan. Nie znoszę tego. Dołuje to bardziej, niż zwykła zima.

    OdpowiedzUsuń
  23. na święta był śnieg - teraz piękna pogoda..

    OdpowiedzUsuń
  24. jakby zima była normalna, to kwiecień mółby być taki jak w przysłowiu... ale teraz, błoto od tak dawna, ble!

    OdpowiedzUsuń